BILDBOMB!

Nu bjuder jag på mummsiga roliga bilder av min modell Moa hah :D
- Du betyder allt gumman :D (till Moa då)


  Moa som clown :P

 Moa som käär!

 Moa som... Kille med mustach!

 Moa som sminkad! :D

 Moa som omgjord xD (ignorera det som jag har glömt!) xD

 Moa som orginal :D

Vad tycker ni?


Vill du oxå bli sminkad isåfall adda min blogg msn/messenger eller komentera såklart!

Om du tar min blogg msn/messenger så kan vi även chatta och ha kul och du får fria önskemål. Ehm om du vill bli sminkad av mig så ska du alltså adda mig/ Lägga till mig som kontakt på min blogg msn/messenger eller komentera att du vill och då ska du även säga ett tema så gör jag det! Om du inte har msn/messenger så kan du lägga ut en bild på dig och säga att jag ska kopiera den. Eller så skaffar du en msn/messenger och skickar en bild där. Puss och kram :D


www.emkuuw.blogg.se
[email protected]


varsegooda :D


Kommentarer
Postat av: M O S A N

Aww, du ska bara veta hur mke du betyder Elin, <3

2009-04-15 @ 11:50:41
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: Du vet vem - GÖTEBORGSFLIKKA

Vad fin blogg du har!

Gjort själv ?

2009-04-15 @ 12:37:25
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0